Előrebocsátanám, hogy én szeretem a bankomat*, amúgy mostanában gondolkoztam azon, hogy miért, és azt hiszem, leginkább az ún. ügyfélélményért. Egyrészt a három általam próbált közül egyértelműen nekik van a legjobb netbankjuk (a másik kettőt gyűlöltem, ezt meg simán használom), másrészt az általam többször igénybe vett öt bankból egyedül náluk van az, hogy sok fiók, nem kell sokat várni, és amikor pl. azt mondom meggondolatlanul, hogy “ja, levélben írták meg? Én nem szoktam kibontani a bankos leveleket”, akkor nem az van, mint a többi bankban, hogy úgy néznek rám, mint egy csótányra, és udvariasan bár, de kioktatnak, hanem azt mondják, hogy igen, sok ilyen van, már dolgoznak azon, hogy lehetne a fontosabb tájékoztató leveleken feltüntetni azt, hogy ez egy fontosabb tájékoztató levél. Többször elnézést kértek már tőlem azért, mert hülye voltam, ilyenek.
Na, mindezt tekintetbe véve, azért volt ugye kávéillatú bankkártyás fiaskó, amikor a nagy hírverés után minden tök jó lett a bankkártyával, csak a kávéillatot nem sikerült beletenni. Ha veszem ezt, és a mai élményemet, egyre gyanúsabb, hogy valami nagyon durva átok ülhet rajtuk, mivel amikor ma áttúrtam a promóanyagaikat várakozás közben (nem kellett nagyon túrni, csak kétfajta volt), kicsit muszáj volt röhögnöm, mert az egyiken az a hatalmas főcím díszeleg, hogy EGYIPTOMI UTAZÁS VISA INSPIRE BANKKÁRTYÁVAL, és az egész szóróanyag egy kétoldalas turistaút-leírás Egyiptomról, amelyben részletesen fel van tüntetve, melyik városokban lehet ingyen pénzt felvenni, stb. (szerencsére 100%-ban újrahasznosított papírra nyomták, ez azért egy kicsit megnyugtató). Amikor megkérdeztem az ügyfélkezelőt, hogy ez mikori, azt felelte szomorúan, hogy egy hónappal ezelőtti, de nézzem meg, milyen szépek a fotók.
Nagyon, nagyon kíváncsi vagyok a bankom őszi zsenális marketinghúzására.
* Nem, nem fizetnek ezért, de üzenem, hogy ha ragaszkodnak hozzá, akkor nyugodtan! A számlaszámomat ismerik.